måndag 23 juli 2012

Gonatt!

Nu i kväll har jag varit och besökt Rotary klubben här i Melbourne. Det var nice. Alla var slappa och pratsamma. klockan är mycket så jag ska gå och sova efter det här.




I morgon ska jag gå till skolan och fylla i några saker och så ska vi och köpa skoluniformen och skol böcker. Håller på att få en massa program fast det bara är andra dan. Men det ska bli kul att se Aussie. Har blivit erbjuden att bl.a:

  • gå och shoppa med syster
  • gå till Melbournes bästa ställen
  • åka snowboard
  • se deras fotbolls match
  • resa
btw så trot host mamman och pappan att jag tycker om att gå på morgon promenader (?) så varje morgon väntar de på att jag ska fixa mej snabbt så att vi kan gå. Det är ju helt okej, men har inte varit så där jätte roligt då man är trött och slut efter resan. nåja, tack och gonatt!

-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar