söndag 2 september 2012

Ny energi

en del av melbourne :)<3

Har varit ett härligt v-slut och i morgon tillbaka till vardagen. Jag berättar om allt då jag är pigg. Just nu håller ja på att somna fastän klockan är 20.10. Har träffat mina vänner, shoppat, firat farsdag och mycket mera. Småa saker som gör så mkt!
Det är så bra då det är vinter här och det är 22 grader. Finska sommaren, jo hej.
Tror seriöst jag ska gå och sova. Skönt att vakna på morgonen och vara pigg för en gång skull.

Gonatt!
kram Karin

1 kommentar:

  1. Linda Silfvernagel5 september 2012 kl. 03:10

    Nu har även jag hittat hit till din blogg. Kul att läsa om hur du har det. Skönt att det gick bra med ditt tal du skulle hålla på Rotary, jag kommer ihåg att du var lite fundersam över det i somras när vi träffades. Nu ser jag fram emot uppdatering med sol, bad och härliga sommarbilder. Här hemma har hösten kommit, jag har precis varit ut och sprungit i regnet. Skönt om dig och det är skönt att höra att du trivs så bra i din värdfamilj, även fast de vill dra ut dig på morgonpromenader.

    Kram L

    SvaraRadera