måndag 25 februari 2013

Nytt och fräscht


Några foton närmare på mitt flickiga rum
Panorama
 
 
Hej! Jag är super glad över att ha bytt familj nu och jag trivs super duper bra här!! Dock är det ju in första hela dag som jag varit här så allt kan ju ändras, men får hoppas det int gör d! Jag diggar mitt rum starkt och framför allt min host familj! Jag bor med min host pappa som är från Tyskland och min mamma som är från usa (?) och min host syster som ännu bor hemma, vilket är super! De två andra döttrarna har flyttat och har egna familjer. De har också en gullig katt som jag tycker om. Vad mera? Fin fräsch gård, 5 minuters gående till skolan, shopping center ca 200 meter, bor mitt emot en park och vi bor i ett hörn så vi är inte omringade av grannar. 
De i familjen har super bra humor och bjuder på sig sälva så allt är avslappnat och bra! En sak som kanske är lite negativ är att jag inte har tillgång till internetet alla gånger utan måste plugga in ett usb för att få anslutning. Men det gör inget. Så ni får helt enkelt ta och vänta på blogg inläggen haha. 
 
-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar