söndag 23 december 2012

Vslut


Är nu hemma från mitt äventyr med Natasha. Vslutet va awesome! Vi gjorde inget speciellt rikit, tog en sväng till butiken, vidare till Natashas lägenhet och var där så gott som hela kvällen. Huset var super fint och mysit! Dagen efter (idag) tog vi det lugnt i lägenheten och väntade på att vädret skulle bli kallare så vi kunde fara till stranden. Vi åkte iväg 12 och åt lunch där. Var där helatiden och det var kanon!

har helt glömt bort att det är den 24 im.. har ingen aning vad jag ska ha på mej osv.... STRESS! Jag ska till min 3dje familj och fira jul imorgon, för att de är från tyskland och de firar också jul den 24, det gör inte australienare. 
Sen jul dag firar jag med min nuvarande familj jul lunch med och sen åker jag vidare till min första familj på middag och stannar där över natten. roddigt javet. sen tillbaka och fira lunch igen.
Känns inte alls som jul och jag har ingen lust att fira någon jul över huvudtaget.. blä. :)
Nu ska jag söka kläder, hörs! 
Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar