fredag 28 december 2012

Julen i Down Under


24 - firade jag med min 3dje host familj. Vi åt en julmiddag och bara chillade. Det var inget speciellt alls. Varför jag firade jul den 24 var för att familjen är från Tyskland så de har liknande jul traditioner där. För man firar ingen 24 i australien. Btw så dansade jultomten i tv:nGANGNAM STYLE?!?!?!! gaaaaaaaaaah. --'


25 - På morgonen skulle man ta en titt i sin jul strumpa. haha. Vi öppnade paketen och sen fixade oss inför jul lunchen. Sen for vi (min nuvarande familj) till deras dotter på lunch. Där var det en massa folk, antagligen för att huset var så litet. Jag var där tills Natasha hämtade mej ca 3.
Sen var jag resten av dagen hos min första familj. Då var allt bra! Vi åt en stor jul middag, ingen speciell mat, bara vanlig. Sen öppnade vi paketen som var under granen. Jag fick faktist lite jul feelis trotts allt! Efter allt blev jag och Natasha otroligt slöa och vi skrattade så mkt för vi var så otroligt slöa efter all mat... :)
Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar