onsdag 9 januari 2013

Packa Karins kappsäck


 
 
Slapp dag igen då. 
Idag har jag bara tråkiga saker att göra så som packa x2, laga holiday homework som jag tycker är sjukt onödigt och att läsa ut en bok till skolan. Har ännu sommar lov i 3 veckor, men ni skulle bara veta hur mkt läxor jag har fått. helt sjukt system de har här i skolorna. Så det är bäst att börja fixa bort saker och ting så att jag har allt gjort sen då skolan börjar. 
 
Imorgon ska jag och surfa till en känd surf beach. Önska mej lycka till! Jag har stått några gånger på en surfbreda i finland = inga vågor. Men nu ska jag surfa, eller vad ska man kalla det? Testa på att surfa med 4 st tävlings surfare. Vad ska man säga? Det värsta är att vågorna är så otroligt starka att jag kommer att vara under vattnet i evigheter utan att slippa upp till ytan och såå. haha undrar hur det kommer att gå! 
 
På fredag ska jag till Leongatha och hälsa på alla där. Kommer att bli kanon för vi ska fara på nåt äventyr låter det som och sen ska vi fara till ett beach house och stanna där! taggad!!
 
Men nu ska jag göra allt det tråkiga. Vi hörs! 
 
Kram Karin

1 kommentar:

  1. Du får vara med om mycket du,Karin! Lycka till med surfandet! Ha det bra därborta!
    Hälsningar Bengt och Mayvor

    SvaraRadera