onsdag 8 maj 2013

40 dar tills allt tar slut


Dagarna rullar på för fullt och det är en av orsakerna varför jag aldrig uppdaterar, men främst för att internetet är så super dåligt!! Har så mkt problem med det nu. Jag har försökt via min känny men det verkar int alls funkka nu heller? 
 
Sen tänker jag också medd till min kära mormor att jag har planerat att komma hem till din födelsedag för att fira dej i sommar! Så jag kommer hem efter 40 dagar (!!!!!!!!!!!!!) den 18.6. Vi försökte göra en överraskning till dej men det blev för svårt och det är nog ändå bäst att du får veta om det före också. :)
 
Melbourne, mitt andra hem
 
Så snart är mitt äventyr slut här på andra sidan jorden. En massa blandade känslor. 
och usch så nervös, rädd jag är för att komma hem igen... Hoppas mina nära och kära finns kvar och minns mej?
 
Alla vslut är nu bokade med fullt program och goodbye parties... allt är så sorligt att jag bara sku kunna kollapsa ner på golvet och bara gråta. Men på andra sidan är jag så taggad och glad att få komma hem till mitt hem nummer 1 och träffa alla igen så jag sku bara kunna springa ut på stan och ropa och hoppa jämfota. haha. 
 
 
<3
 
Tänk på alla minnen som jag har här, alla underbara människor som jag antagligen aldrig nånsin får träffa igen. Det är bara alla minnen som finns kvar.
 
 
ÅÅh alla sommarfester med mina bästa galna vänner, sommarklänningar, högklackat, varmt väder, miljon stad, palmer, beach, hög musik och den härliga stämningen! Ingen kommer nånsin att förstå allt vad jag har varit med om, förutom vi som har gjort allt tillsammans. 
 
vi 7 <3 bilden säger så mkt 
 
Vill int släppa taget om allt, bara måste..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar