söndag 16 juni 2013

1 day left

"I’m coming home
 I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits and they’ve forgiven my mistakes
I’m coming home, I’m coming home
Tell the World I’m coming"

  
JAG KOMMER HEMM!!!!!!!! :D en dag kvar, EN dag, bara några timmar. 
 Kan int bara fatta att jag kommer hem och lämnar allt, kanske int för alltid men iaf för flera år. Och då jag kommer tillbaka finns inget som det finns nu. Det kommer aldrig igen. Det kom och det gick.
Nu tar detta kapitel slut i mitt liv och börjar snart på nästa som kommer att bli en helt annan historia. 
 
Känns bra just nu att få komma hem för man märker tydligt att allt är snart slut här. Saker spårar ur mera ofta nu och de flesta samtals ämnena är om året som gått. IM DONE. Jag har haft ett av de värsta, sorligaste, svåraste året i mitt liv - jag klara av d. Jag gjode det, som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Men det här året har också varit ett av mina bästa år! Det har gjort mej så stark och självständig! Och det har helt klart varit det galnaste året jag haft! Vi har levt livet! Vilka otroliga minnen som ingen kommer att förstå, vilka stunder som det int finns ord för att beskriva.
Oii kära utisar 2012-2013, tack för alllt!!! <3
 
VI SES SNART! <3
Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar